syafaat nabi SWT

''aku boleh berikan syafaat kepada umatku yang melakukan dosa besar,''(riwayat abu daud dan al tarmizi)

Saturday, June 08, 2013

coklaT daN bunga


Semuanye Bermula di Facebook Kau tegur Ku dulu.kaU  tahu malu Dan Tak kuasa aku nak layan.Aku buat tak tahu Dari terus melayan mu...

Sekarang Kau terus cuba dan mencuba memikat ku Sehingga ku jatuh cinta kepada mu.
Sungguh Gatalnya dirimu
Membuatku terjatuh Dan kau memukau hati Ku...

Pada suatu ketika Bila kita sudah serasi dan mula mengada ,Kita selalu keluar berdua bersama
.kita lepak dan Borak panjang panjang dan dalam masa yang sama kita Makan dan tengok wayang...

Bila Sikit-sikit aku merajuk dengan Kau..kau selalu sabar pujuk Dan memberiku sekuntum bunga berserta coklat vanilla..Tapi sebenarnya
AKu cuma nak uji berapa besar sayang kau kepada Ku...dan akhirnye aku tahu Kau la jodoh ku

Let me tell you that I love you And I never wanna wrong you
Take my hand baby come go through with me
Let me tell you that I miss you and I never wanna lose you
You’re my heart baby My life is incomplete without you

Dalam pada ku gembira Kadang kala sedih juga
Kau sudah berpunya tak mungkin jadi milikku selamanya.....

No comments:

Post a Comment